KIRJANPITÄJÄ, Helsinki

Oy Lars Krogius Ab on riippumaton tarkastus- vahinkojen hallinnointi- ja vahinkokäsittelyä tuottava yritys. Suomen toimistomme ovat Helsingissa, Hangossa ja Kotkassa. Oy Lars Krogius Ab on perustettu 1872, vuodesta 1893 olemme toimineet Lloyd’sin agentteina Helsingissä. Kattavan toimipisteverkoston, ammattitaitoisen henkilökunnan ja laajan yhteistyöverkoston avulla tarjoamme palvelujamme Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Venäjällä, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Valko-Venäjällä ja Ukrainassa. Asiakkaamme ovat merkittäviä suomalaisia ja kansanvälisiä vakuutusyhtöitä, P&I-klubeja, meklareita, huolitsijoita, rahtaajia, kauppahuoneita ja maahantuojia. Lisätietoja www.krogius.com Krogius yritykset ovat osa Van Ameyde konsernia 2015 vuodesta alkaen. Yhteistyö on alkanut kuitenkin jo vuonna 2009 kansainvälisten liikennevahinkojen hoitamiseen Suomessa perustetun yhteistyöyrityksen muodossa. Van Ameyden verkosta kattaa 45 maata Euroopassa joista 28 maassa on täysin omistetut yhtiöt. Ryhmän palveluksessa on yli 1500 työntekijää jotka pääsääntöisesti työskentelevät vahinkojenhallinnan tehtävissä. Lisätietoja www.vanameyde.com

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Helsinki
Tehtäväalue: 
Taloushallinto ja rahoitus - Finance
Tehtävien määrä: 
1

 

Vahvistamme taloushallintoamme ja haemme Helsinkiin sinua tarkka ja tilipäätöstaitoinen

KIRJANPITÄJÄ  

Työtehtäväsi koostuvat kirjanpidon monipuolisista tehtävistä kuten kuukausi- ja vuosiraportoinnista sekä tilinpäätöksen laadinnasta. Vastaat kirjausketjun oikeellisuudesta, kirjanpidon täsmäytyksistä ja kirjanpidon aikataulujen noudattamisesta. Hallitset myös veroilmoituskäytännöt ja viranomaisraportoinnin. Suomen lisäksi vastaat Balttian maiden kirjanpidosta. Raportoit tehtävässä Van Ameyden talousjohtajalle Göteborgiin.

Odotamme sinulta

-    tehtävään soveltuvaa koulutusta
-    vähintään muutaman vuoden kokemusta vastaavista monipuolisista kirjanpidon ja taloushallinnon tehtävistä
-    kokemusta (konserni)tilinpäätöksestä
-    kirjanpidon kannalta olennaisen lainsäädännön ja veroasioiden tuntemusta
-    kirjanpitolainsäädännön tuntemusta
-    tarkkuutta, järjestelmällisyyttä, asiakaspalvelutaitoja, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja paineensietokykyä
-    sujuvaa englannin kielitaitoa  

Katsomme eduksi

-    SAP-toiminnanohjausjärjestelmän käyttökokemuksen
-    viron, venäjän tai ruotsinkielentaitoa

Kiinnostuitko? Hae tehtävää rekisteröimällä CV:si osoitteessa www.experis.fi mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään 2.1.2018 mennessä. Aloitamme haastattelut ennen hakuajan päättymistä ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydettyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Experiksen Senior Consultant Henrik Grönqvist, puhelin 050 3699464.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Viimeinen hakupäivä
2018-01-02