MYYNNIN JA MARKKINOINNIN KOORDINAATTORI, Espoo

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa. Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2018 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi. Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi.

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Espoo
Tehtäväalue: 
Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
1
 
Haemme nyt osaavaa Myynnin ja markkinoinnin koordinaattoria Espooseen 
 
Tehtävässä tuet myyntiryhmän toimintaa ja toteutat laajasti erilaisia myynnin ja markkinoinnin tehtäviä. Pääpaino tehtävässä on digitaalisissa prosesseissa ja niihin liittyvien välineiden käytössä. 
 
Tehtäväsi ovat mm.
 
- markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus (some, tiedotteet, blogit) 
- yhteydenpito kumppaneihin ja emoyhtiöön
- myynnin tuki myyntiprosessin eri vaiheissa
- hinnastojen päivittäminen
- kampanjahallinta digitaalisilla alustoilla
- liidien hallinta CRM/sähköposti/muut alustat
- kyselyiden toteuttaminen sidosryhmille
- kotisivujen päivitys
- tapahtumien toteuttaminen
- asiakastietojen ylläpito CRM-järjestelmässä
- tuki CRM järjestelmien myynnin prosesseihin
 
Omaat näkemystä ja ymmärrystä markkinointiviestinnän toteuttamisesta erityisesti digitaalisissa, mutta myös muissa kanavissa. Hallitset sosiaalisen median käytön sekä pystyt sujuvasti tuottamaan sisältöä organisaatiomme ja asiakkaidemme tarpeisiin. Omaat positiivisen asenteen ja kyvyn itsenäiseen ja tarkkaan työskentelyyn. Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot ja näet ratkaisuja ongelmien sijaan. Olet yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka rakentaa mielellään siltoja eri osastojen kesken sekä tukee työyhteisöä onnistumaan ja menestymään. Lisäksi odotamme sinulta taitto-ohjelmien (esim. Indesign) hallintaa sekä sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa (suullinen ja kirjallinen). 
 
Tarjoamme vakituisen työpaikan arvostetussa yrityksessä, huippuluokan tuotteet ja palveluratkaisut ja kansainvälisen työympäristön. Toimipisteemme sijaitsee Espoossa. 
 
Kiinnostuitko? Hae tehtävää osoitteessa www.experis.fi.  Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksella mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään 14.2.2019. Positio täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antavat Experiksen rekrytointikonsultit Henrik Grönqvist, puh. 050 3699 464, henrik.gronqvist@fi.experis.com ja Terhi Airas, puh. 040 7000 204, terhi.airas@fi.experis.com.
 

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.