KEY ACCOUNT MANAGER, Helsinki

BSH Kodinkoneet Oy on osa BSH Home Appliances Group –yhtiötä, joka on Euroopan suurin ja yksi maailman johtavista kodinkonevalmistajista. Kansainvälisenä konsernina, jonka vuosiliikevaihto on yli 13 miljardia euroa, palvelemme vaativia asiakkaitamme kaikkialla maailmassa kodinkoneilla, jotka tunnetaan älykkäästä tekniikasta, tyylikkäästä muotoilusta ja ainutlaatuisesta käyttömukavuudesta. Tule tekemään kanssamme tulevaisuutta. Lisätietoja yrityksestämme: www.bsh-group.com, www.bosch-home.fi, www.siemens-home.bsh-group.com/fi/, www.neff-home.fi/, www.gaggenau.com/fi/

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Helsinki
Tehtäväalue: 
Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
1

Etsimme Key Account Manageria Helsingin Lauttasaaressa sijaitsevaan toimipisteeseemme. Tehtävä on määräaikainen äitiyslomansijaisuus. Key Account Managerina vastaat Bosch ja Siemens –tuotemerkkien pienten kodinkoneiden (eli mm. espressokoneet, keittiökoneet, pölynimurit ja silitysraudat) myynnistä Suomessa.

Tehtävässä kehität pitkäjänteisesti yhteistyötä nimettyjen avainasiakkaidemme kanssa sovittujen strategioiden mukaisesti.  Vastaat asiakaskohtaisista valikoimasta ja innostat jälleenmyyjiemme henkilöstöä kouluttaen ja opastaen. Olet reipas ja luottamusta herättävä esiintyjä, joka viihtyy ihmisten parissa. Osaat analysoida markkinapotentiaalia ja suunnitella kampanjoita yhdessä asiakkaidesi kanssa. Ymmärrät kannattavan kasvun edellytykset. Raportoit pienlaitteiden Suomen myyntipäällikölle ja teet tiivistä yhteistyötä Pohjoismaisen tiimimme kanssa. Työyhteisömme on kansainvälinen, dynaaminen ja innovatiivinen.

Toivomme sinulta:

- innokkuutta myyntityöhön ja kiinnostusta kodinkoneisiin
- itsenäistä otetta ja muutaman vuoden työkokemusta myynnin saralta
- kaupallista koulutusta ja yrittäjähenkisyyttä
- luontevaa ja vakuuttavaa esiintymistaitoa
- matkustusvalmiutta
- suomen ja englanninkielen taitoa

Kodinkonekaupan tuntemus on eduksi, mutta arvostamme myös alan ulkopuolelta tulevia uusia ajatuksia.

Tarjoamme vaihtelevan ja mielenkiintoisen työn voimakkaasti kehittyvän kansainvälisen yrityksen palveluksessa sekä jatkuvan koulutuksen ammattitaidon ylläpitämiseksi.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä niin rekisteröi hakemuksesi ja CV:si osoitteessa www.experis.fi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.6. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa 21.6. asti Seniorikonsultti Petteri Paassola, 040 17 55 818 tai petteri.paassola@fi.experis.com ja 26.6. alkaen Rekrytointikonsultti Jani Laine, 045 25 72 526 tai jani.laine@fi.experis.com

 

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Viimeinen hakupäivä
2017-06-29