ASIAKASPALVELU-/MYYNTIKOORDINAATTORI, Turku

Tunturi-Hellberg Oy Ltd on yksi kokeneimmista polkupyörien valmistajista sekä johtava polkupyörien ja pyöräilytarvikkeiden maahantuoja Suomessa. Vuonna 1922 perustettu yrityksemme kuuluu tänä päivänä Accell Group NV -konserniin, joka on Euroopan suurin polkupyöräalan yritys. Suunnittelemme ja valmistamme Tunturi- ja Nishiki-polkupyörät sekä tuomme maahan kansainvälisesti tunnettuja pyörämerkkejä kuten Haibike, Ghost, Koga, Van Nicholas, Winora ja Lapierre. Toimimme myös polkupyörätarvikkeiden maahantuojana. Edustamiamme tuotteita myydään satojen jälleenmyyjien toimesta ympäri Suomea. Meille tärkeitä asioita on palvella yhteistyökumppaneitamme luotettavasti ja pitkäjänteisesti. Toimitamme laadukkaita tuotteita ja teemme töitä laadun takaamiseksi. Vastuullisesti toimiva yritykseksemme on mukana kehittämässä kotimaista pyöräkauppaa. Teemme myös tiivistä yhteistyötä Accell Group NV -konsernin muiden yritysten kanssa ja se tekee meistä vahvan toimijan Suomen markkinoilla.

Työpaikan sijainti: 
Varsinais-Suomi, Turku
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
1
 
Haemme nyt Tunturille Turkuun 
 
ASIAKASPALVELU-/MYYNTIKOORDINAATTORIA.
 
Tehtävän päävastuualueina ovat puhelinasiakaspalvelu, -myynti sekä tilauskäsittelyn ja myynninseurannan tehtävät. Tässä monipuolisessa koordinointityössä toimit myynnin ja taloushallinnon kanssa tiiviissä yhteistyössä Tunturin jälleenmyyjien sekä myyntitiimin tukena: hoidat tilausten vastaanottoa ja käsittelyä, sekä taloushallinnollisia tehtäviä kuten asiakas- ja myyntidatan seurantaa sekä huolehdit, että myyntitiimillä on tarvittavat materiaalit saatavilla.
 
Olet hyvä organisoimaan asioita, pidät siitä, että saat työssäsi pitää yhtä aikaa montaa rautaa tulessa. Omaat hyvät tiimityöskentelytaidot, olet sosiaalinen ja iloinen asiakaspalvelija eikä asiakaskontaktointikaan ole sinulle vierasta. Toimit motivoituneena niin kiiretilanteissa kuin rutiinienkin parissa. 
 
Tehtävässä menestyminen edellyttää
 
- Kaupallista koulutusta 
- Office-ohjelmien (Word, Excel) hyvää hallintaa
- Englanninkielen taitoja, ruotsi eduksi
- Itsenäistä työskentelyotetta, pitkäjänteisyyttä, tarkkuutta ja huolellisuutta 
- Toimialakiinnostus sekä aiempi toimistotyökokemus ovat ominaisuuksia, jotka auttavat tässä työssä menestymiseen 
 
Tarjoamme monipuolisen vakituisen työn kansainvälisestikin tunnettujen polkupyöräbrändien parissa, hyvän perehdytyksen ja tiimin tuen tehtävään. Meille tärkein asia kaikessa toiminnassamme on kannustaa kaikkia pyöräilemään, koska se parantaa oma hyvinvointia ja säästää luontoa! Toimipaikkamme sijaitsevat Turussa ja Espoossa. Liikevaihtomme oli vuonna 2017 noin 13 miljoonaa euroa ja palveluksessamme on 23 henkilöä. 
www.tunturi.fi
 
Hae tehtävää pikimmiten, kuitenkin viimeistään 25.4. mennessä rekisteröimällä CV:si palkkatoiveineen sivujen www.experis.fi tehtävän ”Asiakaspalvelu-/myyntikoordinaattori, Turku” –kautta. 
 
Lisätietoja antaa Experiksen rekrytointikonsultti Kati Tuominen, parhaiten tavoitettavissa pe 13.4. klo 13.15-14, sekä ma 16.4. klo 8-9, p. 050 390 9787.
 

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.