Asiakkuus-/yhteyspäälliköitä, Grano Oy

GRANO on Suomen monipuolisin sisältöpalvelujen osaaja. Toteutamme asiakkaan myyntiä, brändiä ja tulosta edistäviä markkinoinnin ja viestinnän ratkaisuja digistä printtiin.

Ainutlaatuinen osaajayhteisömme hallitsee huipputeknologian ja taitaa käsityötaidon. Se näkyy niin ansiokkaana painamisena, toimialaa uudistavina innovaatioina kuin myös uusina palveluina.

Olemme asiakkaittemme arjen auttaja, ja muutoksen mahdollistaja.

Palvelemme Suomessa 22 paikkakunnalla yli 900 ammattilaisen voimin. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. www.grano.fi

Haemme nyt kasvumme myötä uusia

Asiakkuus-/yhteyspäälliköitä

Meillä pääset osaksi kasvavaa ja kehittyvää yritystä ja menestyt yhdessä ammattitaitoisten työkavereidesi kanssa. Tukenasi on erittäin monipuolinen tuote- ja palveluvalikoimamme sekä valtakunnallinen palveluverkostomme. Tule mukaan tuottamaan asiakkaillemme vaikuttavinta viestintää!

Toimipisteenäsi voi olla mikä tahansa Granon toimipisteistä. Työn voi hoitaa perehdytysvaiheen jälkeen pääosin myös etätyöskentelynä.

TEHTÄVÄN KUVAUS

Asiakkuus-/yhteyspäällikön tehtävässä autat asiakkaitamme onnistumaan arjessaan yhdessä asiakkuudesta vastaavan avainasiakaspäällikön kanssa. Työskentelet osana toimialakohtaista asiakasratkaisut -tiimiä.

Hoidat ja kehität asiakkuuksia Granon palvelutarjoamaa mahdollisimman laajasti hyödyntäen. Vastaat siitä, että sovitut aikataulut pitävät ja yhteydenpito asiakkaaseen on nopeaa ja sujuvaa oli kyseessä sitten suoraviivainen tilaus tai laajempi palvelukokonaisuus.

Tarjoat ja toimitat asiakkaalle näkemyksellisiä ratkaisuja yhdessä sidosryhmien kanssa. Sinulla on myös kyky ja uskallus tarjota asiakkaan kannalta toimivampia ratkaisuja, vaikka asiakas ei itse olisi osannut niitä pyytää.

Ymmärrät asiakkaan liiketoiminnan perusteet ja tarpeet, ja sovitat ehdotuksesi niihin. Näin autat asiakasta uudistumaan ja kehittymään.

MITÄ TOIVOMME SINULTA?

Arvostamme ratkaisumyyntihenkistä ja asiakaslähtöistä otetta kaikessa tekemisessäsi. Tehtävä edellyttää tehokasta organisointia, hyvää paineensietokykyä ja valmiutta toimia tiukkojenkin aikataulujen puitteissa. Pystyt pitämään useita lankoja käsissäsi yhtä aikaa ja olet jatkuvasti tietoinen, missä tapahtuu mitäkin. Hyvien viestintä- ja vuorovaikutustaitojesi ansiosta olet tiimipelaaja, joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Tavoittelet aina parasta mahdollista asiakaskokemusta. Sinulla on vahvat näytöt tuloksellisesta asiakkuuksien hoidosta, mutta haluat myös oppia ja kehittää itseäsi. Olet utelias ja avoin uudelle.

Graafisen alan tuotteiden ja palveluiden tuntemus katsotaan eduksi, mutta se ei ole välttämätöntä.

HAKUOHJEET

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Experiksen kanssa. Hae tehtävää osoitteessa www.experis.fi viimeistään 16.1.2022 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Consultant Heli Villa, p. 050 570 3680, [email protected] (lomalla 5.1.2022 asti) tai Senior Consultant Janne Aho, p. 040 838 1935, [email protected]

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Työn kuvaus