Avainasiakaspäällikkö, Carlo Casagrande & Co Oy

Carlo Casagrande & Co Oy on kotimainen maahantuontiin ja tukkukauppaan erikoistunut perheyritys. Jo kolmannessa polvessa toimiva yhtiö on perustettu vuonna 1959. Toiminta-ajatuksenamme on tarjota asiakkaillemme johtavaa laatua ja toimivuutta, jotka ovat nykyaikaisen tuotannon keskeisiä menestystekijöitä. Taloudellinen stabiliteetti on yrityksemme perusarvoja, jonka takia olemme ylpeitä taas kerran saadessamme "Suomen Vahvimmat" - sertifikaatin. (Suomen Asiakastieto Oy) Tuotevalikoimaamme kuuluvat huonekalu- ja kalusteteollisuuden komponentit ja tarvikkeet (kalusteovet, työtasot, helat, kodinkoneet ym.), teollisuuden komponentit, jotka jakautuvat elektroniikkateollisuuden komponentit (mm. ferriitit, kondensaattorit, releet), sähköteollisuuden raaka-aineet ja puolivalmisteet (mm. Cu-köydet, vastuslangat) sekä mekaniikan komponentit (mm. kaasujouset, kuulakiskot, lukot). CC - logistiikkakeskuksemme ovat Lapinjärvellä Itä-Uudellamaalla ja Kolhossa Keski-Suomessa. Ajanmukaisista, yhteensä 23 000 m²:n kokoisista tiloista toimitamme tuotteet asiakkaillemme tehokkaasti ja nopeasti. Myös tuotteiden jatkojalostuksen, esim. saranaporaukset ja ovien lasitukset, teemme Lapinjärvellä.

Etsimme nyt Avainasiakaspäällikköä

varmistamaan asiakassuhteiden jatkumoa tulevaisuudessakin. Avainasiakaspäällikkö on tärkeässä roolissa kehittämässä ja varmistamassa asiakassuhteiden laadukasta hoitoa. Saat valmiin asiakassalkun, joka pitää sisällään isoja suomalaisia keskusliikkeitä ja ketjuja. Omalla sitoutuneella asiakaskeskeisellä työotteellasi varmistat asiakkaiden tarpeiden täyttymistä. Ratkaisukeskeisellä työskentelytyylillä viet asioita eteenpäin ja saat asiat sujumaan. Huomaat myös lisämyyntimahdollisuudet ja osaat kasvattaa asiakkuutta. Sinulla on apunasi vahva ja energinen avainasiakaskoordinaattorien tiimi ja yrityksen johto. Roolisi on hyvin itsenäinen ja olet n. puolet työajasta "kentällä" asiakkaittesi parissa ja puolet konttorilla. Asiakkaat sijaitsevat ympäri suomea pohjoisesta etelään ja reissutyö onkin sinulle mieleen. Avainasiakaspäällikkö raportoi toimitusjohtajalle.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

- Omaat vahvat asiakassuhteiden hoitamisen taidot ja kokemuksen.
- Säntillistä, jämäkkää ja pitkäjänteistä työskentelytyyliä
- Sinulla on kykyä tunnistaa ja luoda myyntimahdollisuuksia.
- Paineensietokykyä. Taitoa hallita ja johtaa yhtä aikaa useita projekteja ja saattaa ne tehokkaasti päätökseen.
- Matkustushalukkuutta (1-2 vk/kk)
- Ajokortti
- Erityisesti keittiö-/ kalustealan tuntemus on tässä työssä toivottavaa, mutta ei pakollista.

Voit työskennellä yhtä hyvin pääkaupunkiseudulta kuin muualtakin, kunhan olet valmis käymään myös pääkonttorilla Helsingissä.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Experiksen kanssa. Hae rekisteröimällä cv:si ja lisäämällä palkkapyyntösi sivustolla www.experis.fi 28.9.2021 mennessä. Lisätietoja antaa Senior Consultant Annika Antonen 9.9. klo. 9-10 ja 15.9. klo.14-15, annika.antonen@ fi.experis.com tai +358 44 281 4001.

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Työn kuvaus