Avoin hakemus Service Desk -tehtäviin Tampereelle


Meillä Experiksellä on avoin haku Service Desk Agent -tehtäviin asiakkaallemme.

Asiakkaamme on johtava ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Käymme hakemuksia jatkuvasti läpi ja olemme yhteydessä, kun sopivia tehtäviä asiakkaallamme avautuu.
Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat asiakasyrityksemme IT-palveluita (laite-ja ohjelmistoasennukset, tietokoneet, AV-laitteet, mobiili ja tulostimet). Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi.
Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on
- IT-alan koulutusta tai harrastuneisuuden avulla hankittua hyvää yleistä IT-osaamista
- oma-aloitteista ja asiakaslähtöistä asennetta
- hyvä Microsoftin tuotteiden osaamista, esim. Windows 10 ja Office 365
- hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi
Eduksi sinulle on
- aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
- kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
Tarjoamme sinulle sitoutuneen ja innostavan työyhteisön sekä kilpailukykyisen palkkauksen. Sinulla on myös kehityksen kärjessä kulkevan asiakasyrityksemme monipuoliset kehittymismahdollisuudet. Työt ovat useimmiten 22,5-37,5 h/vko arkitöitä.

Tehtävässä työskenteleminen edellyttää turvallisuusselvitystä.
Hae tehtävää päivitetyllä ansioluettelolla Experis-sivujen kautta. Laitathan mukaan myös palkkatoiveesi.

Työn kuvaus