Business Controller, Grano Group Oy

Grano on Suomen monipuolisin sisältöpalvelujen osaaja. Autamme asiakkaitamme toteuttamaan liiketoimintaa tukevat sisältöhankkeet alusta loppuun, luovasta suunnittelusta tuotantoon, julkaisuun, tulosten mittaamiseen ja aineistonhallintaan. Grano palvelee valtakunnallisesti 22 paikkakunnalla Helsingistä Rovaniemelle. Pääkonttori sijaitsee Helsingin Vallilassa. Yhtiössä työskentelee 950 ammattilaista, ja sen liikevaihto on noin 110 miljoonaa euroa.

Löydät meistä lisätietoa osoitteessa www.grano.fi

Oletko kokenut sisäisen laskennan ammattilainen, joka olisi valmis uusille haasteille? Ovatko lukujen analysointi sekä liiketoiminnan sparraaminen lähellä sydäntäsi?

Jos vastauksesi on kyllä, saatat olla tuleva uusi kollegamme, sillä etsimme taloustiimimme roolien selkiyttämisen
myötä Business Controlleria.

Tehtävässä pääset oman osaamisesi kautta vaikuttamaan liiketoimintamme eteenpäin viemiseen sekä päätöksentekoon.

Vastaat suurimman liiketoimintayksikkömme tukemisesta taloushallinnon näkökulmasta sekä analyysien tuottamisesta, ja olet liiketoimintajohtoryhmämme jäsen. Myös hinnoittelun kehittäminen on olennainen osa työnkuvaasi. Tuotat kuukausiraportteja ja analyyseja yhtiömme johdon ja hallituksen päätöksenteon tueksi. Lisäksi sinulla on mahdollisuus päästä osallistumaan prosessiemme ja datan kehittämiseen.

Toivomme sinulta

  • usean vuoden kokemusta Business Controllerin tehtävistä
  • aikaisempaa kokemusta hinnoitteluun liittyvistä tehtävistä
  • analyyttista ja sparraavaa otetta liiketoiminnan edustajien tukemiseen
  • taitoa työstää laadukkaita ja selkeitä analyyseja ja raportteja
  • itseohjautuvaa työskentelytapaa ja positiivista can do -asennetta
  • kehittämisintoa ja erinomaisia tiimitaitoja
  • sujuvia digitaalisten työkalujen käyttötaitoja
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä uskallusta nostaa omia näkemyksiä esille
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. KTM tai tradenomi).

Tarjoamme sinulle

  • mahdollisuuden päästä työskentelemään lähellä liiketoimintaamme, asioita kehittäen
  • mahdollisuuden päästä kasvamaan kehittyvän yrityksemme mukana ja vaikuttamaan omalla työpanoksellasi omaan tehtäväkenttääsi
  • ammattitaitoiset ja mukavat työkaverit sekä tekemisen meiningin
  • joustavuuden - granolaiseen tapaan teemme töitä sieltä käsin, mistä se kullekin parhaiten onnistuu.

Raportoit konsernimme talousjohtaja Karita Laaksolle.

Kiinnostuitko?
Hae tehtävää 6.12.2021 mennessä www.experis.fi kautta painamalla Hae-painiketta.

Lisätietoja tehtävästä antaa Experiksen Senior Consultant Heli Villa, p. 050 5703 680.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Työn kuvaus