Hyvä työnhakija ja asiakas – palvelumme toimivat normaalisti – lue lisää

CONTROLLER

Vuonna 1989 perustettu Arval on kansainvälisen BNP Paribas -pankin tytäryhtiö. Arval on täyden palvelun autoleasingyritys, joka hallinnoi kaikenkokoisia yritysautokantoja. Arval huolehtii asiakasyritystensä autokannan hallinnasta räätälöityjen ratkaisujen avulla. Asiakasyritys voi optimoida työntekijöidensä liikkuvuuden ja ulkoistaa kaikki ajoneuvokaluston hallintaan liittyvät riskit. Arvalin asiantuntijaneuvontaa ja laadukasta palvelua tarjoavat yrityksen yli 7 000 työntekijää 29 eri maassa. Arvalin leasingautokalustoon kuuluu jopa 1 193 910 ajoneuvoa ympäri maailman (joulukuu 2018). Arval on yksi Element-Arval Global Alliancen perustajista.


Arval Oy aloitti toimintansa Suomessa vuonna 2012. Kasvavassa joukossamme Suomessa on 30 henkilöä. Toimintamme kulmakivinä on palvelukokemus, kustannustehokkuus sekä tehokkaat toimintamallit. Meitä yhdistää asiakaslähtöinen ajattelu, oma-aloitteisuus sekä kyky ja halu toimia osana tiimiä dynaamisessa toimintaympäristössä. www.arval.fi.

Haemme nyt kasvavaan organisaatioomme vakituiseen tehtävään

CONTROLLERIA

Vastaat taloushallinnon monipuolisista tehtävistä osana kuuden hengen tiimiä. Päätehtäväsi on laadukas ja ajallaan tapahtuva raportointi yrityksen johdolle sekä konsernin emoyhtiöön Ranskaan. Tehtäviisi kuuluvat myös erilaiset liiketoiminnan seurantaan ja analysointiin liittyvät tehtävät. Työssäsi vastaat myös kvartaaliennusteiden ja adhoc-raporttien laadinnasta. Osallistut myös aktiivisesti yrityksen vuosibudjetointiin. Lisäksi olet tarvittaessa mukana erilaisissa kehittämishankkeissa. Tehtävässä raportoit talousjohtajalle.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja vähintään muutaman vuoden kokemus vastaavista tehtävistä. Osaat esittää taloudellisen tiedon selkeästi ja tulkita numeroita oikein. Itsenäinen työskentelyotteesi on tarkkaa ja analyyttista. Olet liiketoimintalähtöinen ja työskentelet sujuvasti eri sidosryhmien kanssa. Olet kokenut Excelin käyttäjä ja otat muutkin raportointijärjestelmät helposti haltuusi. Olet kiinnostunut oman osaamisesi kehittämisestä ja sinulla on halua ja kykyä kasvaa yrityksen kasvun myötä. Kansainvälinen työskentely-ympäristömme edellyttää sujuvaa englannin kielen taitoa. Kokemuksesi leasing-alasta katsotaan eduksi.

Tarjoamme työpaikan jatkuvasti kehittyvällä alalla sekä aidosti kansainvälisen työympäristön. Meillä on hieno työporukka, joka vaalii työssä viihtymistä ja myönteistä ilmapiiriä. Olemme voimakkaassa kasvussa, joten tarjoamme myös mahdollisuuden päästä mukaan kasvamaan kanssamme, arvostetun kansainvälisen toimijan omistuksessa. Toimipisteemme sijaitsee moderneissa tiloissa Vantaalla, Aviapoliksen juna-aseman vieressä.

Kiinnostuitko? Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksella viimeistään 16.3.2020. Lisätietoja tehtävästä antavat Experiksen rekrytointikonsultit Liisa Jenkins, puh. 050 5273453, liisa.jenkins(at)fi.experis.com ja Terhi Airas, terhi.airas(at)fi.experis.com.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Työn kuvaus