Field Service Technician, Experis , Jyväskylä

FIELD SERVICE TECHNICIAN, Experis Digital Workspace (ent. Proservia), Jyväskylä

Haemme yhtä (1) IT-lähitukihenkilöä vakituiseen työsuhteeseen Jyväskylän alueelle. Työtehtävät keskittyvät tietoteknisten ongelmien ratkaisuun asiakkaan tiloissa ja pitävät sisällään myös työasema-asennuksia ja työasemien noutoon, sekä pakkaamiseen ja huoltoon liittyviä tehtäviä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsuhde on täysaikainen (37,5 h/vko). Työ on päivätyötä ja työaika sijoittuu arkisin kello 8-16 välille.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Oma-aloitteista ja asiakaslähtöistä asennetta
  • IT-alan opintoja ja alan työkokemusta
  • Kokemusta Microsoft -käyttöjärjestelmistä sekä yleisistä toimistosovelluksista
  • Kokemusta yleisimmistä mobiilikäyttöjärjestelmistä
  • TCP/IP tekniikoiden perusteet
  • Suomen ja englannin kielen hyvää kirjallista ja suullista osaamista, muu kielitaito katsotaan eduksi
  • B-ajokortti ja auto ovat tehtävässä välttämättömiä, työtehtävä edellyttää matkustusvalmiutta

Tehtäväkuvaus:

  • Lähi- ja etätukitehtävät
  • Huoltotehtävät
  • Tukitoiminnot tehdasjärjestelmissä
  • Laiteasennukset (Windows)
  • Sovellusasennukset ja ongelmanratkonta (Windows ympäristöt)
  • Tulostinasennukset Microsoft Server palvelin ympäristössä
  • Lähiverkkotehtävät
  • Matkapuhelin tukitehtävät

Eduksi katsotaan:

  • ServiceNow tietämys
  • ITIL kurssit

Tehtävään valittavalle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys ja työhöntulotarkastus. Ilmoitathan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä mahdolliset suosittelijat.

Hae tehtävää 15.9.2021 mennessä. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana, joten hae tehtävää mahdollisimman pian!

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin ja suorahakuun sekä IT-alueen asiantuntijatehtäviin, projektiratkaisuihin ja kokonaisvaltaisiin palveluratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Experis Digital Workspace on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Suomessa tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Autamme asiakkaitamme tuottamaan skaalautuvia, korkealaatuisia palveluita heidän omille asiakkailleen ja loppukäyttäjilleen. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan sekä paikallisia että kansainvälisiä asiakkaita.

Työn kuvaus