Myyntijohtaja, Presto Paloturvallisuus Oy

Presto on Pohjoismaiden johtava paloturvallisuusalan tuotteiden, palveluiden ja koulutusten kokonaistoimittaja. Työskentelemme joka tunti asiakkaidemme paloriskien ja niiden seurausten minimoimiseksi. Tavoitteenamme on mahdollistaa toimintaympäristö, jossa asiakkaamme ovat aina turvassa, sillä kukaan ei saa loukkaantua eikä mikään vaurioitua tulipalon tai onnettomuuden seurauksena. Prestolla on Pohjoismaissa noin 600 työntekijää ja oma toimipiste yli 70 paikkakunnalla, meille on tärkeää olla lähellä ja helposti saatavilla. Vierailemme vuosittain yli 60 000 asiakkaalla ja koulutamme yli 40 000 henkilöä. Lue lisää: https://www.presto.fi/

Innostutko myynnistä, uusista haasteista ja ajatteletko ratkaisukeskeisesti? Haluatko olla mukana kehittämässä myyntiämme sekä tuote- ja palvelutarjontaamme?

Haemme vahvassa kasvussa olevaan organisaatioomme MYYNTIJOHTAJAA.

Vastaat Preston tuotteiden, palveluiden ja ratkaisujen myyntitoiminnoista (jälleenmyynti, aluemyynti ja myyntipalvelu) valtakunnallisesti. Johdat omalla esimerkillä kuuden hengen myyntiorganisaatiotamme valmentavalla, tavoitteellisella ja määrätietoisella otteella. Oman myyntityösi ohella olet myyjien tukena kehittämässä olemassa olevia asiakkaita ja rakentamassa uusia asiakassuhteita. Tuot uusia ideoita päivittäiseen myynnin tekemiseen sekä luot positiivista energiaa tiimiisi ja koko organisaatioomme. Vastaat myyntistrategian kehittämisestä ja sen toteuttamisesta sekä varmistat, että asiakastyytyväisyytemme on huipputasoa. Teet päivittäin tiivistä yhteistyötä oman myyntiryhmäsi lisäksi asiakkaidemme, aluejohtajien ja muun organisaatiomme kanssa. Olet johtoryhmän jäsen ja raportoit toimitusjohtajalle.

Toivomme sinulta

  • aikaisempaa kokemusta B2B-myynnistä ja tehtävään soveltuvaa kaupallista ja/tai teknistä koulutusta (vähintään AMK-taso)
  • kykyä johtaa ihmisiä, myös muutoksissa
  • asiakas- ja ratkaisulähtöistä ajattelua ja toimintaa
  • kykyä itsenäiseen ja suunnitelmalliseen työskentelyyn kasvavassa, kehittyvässä ja muuttuvassa organisaatiossa
  • kykyä hahmottaa ja hallita kokonaisuuksia ja hyvää hands-on asennetta tekemiseen
  • yhteistyö-, vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • matkustusvalmiutta

Katsomme eduksi kokemuksen alasta ja tuotteista sekä ruotsin kielen taidon.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden ja näköalapaikan arvostetusta ja alalla hyvin tunnetusta yrityksestä. Saat laajan vastuualueen, jota pääset itsenäisesti kehittämään ja siihen vahvasti vaikuttamaan. Saat huippuluokan tuotteet ja palveluratkaisut sekä monipuolisen asiakaskentän. Sinulla on erinomainen mahdollisuus kehittyä ja oppia uutta. Sinua odottaa meillä hyvä tekemisen meininki sekä osaava ja rento organisaatio. Tarjoamme myös mahdollisuuden ajasta ja paikasta riippumattomaan työskentelyyn.

Kiinnostuitko? Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Experiksen kanssa. Hae tehtävää 7.12.2021 mennessä www.experis.fi. Laitathan mukaan myös palkkatoiveesi.

Lisätietoja: Experiksen rekrytointikonsultit: Terhi Airas: terhi.airas@fi.experis.com, ja Liisa Jenkins: liisa.jenkins@fi.experis.com, puh. 050 527 3453.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Työn kuvaus