Operational Permanent Controller


Arval on erikoistunut täyden palvelun leasingiin ja uusiin liikkumisratkaisuihin. Joka päivä Arvalin 7000 työntekijää 30 eri maassa työskentelevät täyttääkseen Arvalin palvelulupauksen: tarjoamme kaikille asiakkaillemme eli - suurille kansainvälisille yrityksille, keskisuurille ja pienyrityksille sekä kuluttajapuolen asiakkaille jatkuvasti joustavia ratkaisuja, jotta heidän matkansa jatkuisivat vaivattomina ja kestävää kehitystä tukevina. Arval on Element-Arval Global Alliancen perustajajäsen, joka on markkinajohtaja autokantojen hallinnoinnissa ja jolla on yli 3 miljoonaa ajoneuvoa 50 eri maassa. Arval on perustettu vuonna 1989 ja sen omistaa kokonaan BNP Paribas. Arval kuuluu konsernin sisällä palveluiden sekä vähittäispankkitoiminnan toimialaan. Arval Oy aloitti toimintansa Suomessa syyskuussa 2012 ja tällä hetkellä Vantaan konttorissamme työskentelee yli 30 työntekijää.

Haluatko olla mukana alan arvostetun yrityksen vahvassa kasvutarinassa? Haemme uuteen rooliin

OPERATIONAL PERMANENT CONTROLLERIA

Riskienhallinnalla varmennamme laadukkaan toiminnan sekä tiedonkulun reaaliaikaisesti ja näkyvästi läpi organisaation. Vastaat itsenäisesti Arval Suomen operatiivisesta riskienhallinnasta, kuten valvontasuunnitelman määrittelystä ja toteutuksesta konsernitason yleisten linjausten ja paikallistason toimintamallien mukaisesti. Koordinoit riskienhallintatoimenpiteitä, jatkuvuussuunnitelmien laatimista ja organisoit tarvittavia riskikartoituksia yhteistyössä liiketoimintojen kanssa. Koordinoit myös sekä keskeisiä riskejä että tunnistettujen keskeisten prosessien riskinvalvontaprosesseja. Vastuusi ulottuu lisäksi ulkoiseen sidosryhmäyhteistyöhön.
Me Arvalissa haluamme olla alan houkuttelevin ja mielenkiintoisin työnantaja nyt ja tulevaisuudessa. Teet vuorovaikutteista yhteistyöstä liiketoimintojen kanssa Arvalin arvojen mukaisesti. Esihenkilösi on Suomen toimitusjohtaja. Lisäksi yhteistyösi muiden maiden kollegojen kanssa auttaa sinua parhaiden käytäntöjen hankkimisessa ja jalkauttamisessa Suomen organisaatioon.

Toivomme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta, vähintään AMK-taso
  • 2-3 vuoden aiempaa kokemusta riskienhallinnasta (mukaan lukien liiketoimintajohto, tilintarkastus tai vastaava)
  • ymmärrystä palveluliiketoiminnasta
  • aitoa innostusta laaja-alaiseen sekä moniportaiseen operatiiviseen tekemiseen
  • kykyä kommunikoida asiat ymmärrettävästi ja proaktiivisesti
  • luontaista kykyä edistää yhteistyötä organisaatiossa ja ulkopuolisten sidosryhmien kanssa
  • analyyttisyyttä, tarkkuutta, itsenäistä työskentelyotetta
  • ongelmanratkaisutaitoa
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ranskan kielen taito on sinulle etu

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän kehittyvällä alalla sekä aidosti kansainvälisen työympäristön, rennon työilmapiirin ja mukavat työkaverit. Tarjoamme myös mahdollisuuden päästä mukaan kasvamaan kanssamme, vahvan kansainvälisen toimijan omistuksessa. Toimipisteemme sijaitsee moderneissa tiloissa Vantaalla, Aviapoliksen juna-aseman vieressä.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää osoitteessa www.experis.fi, lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksella 25.1.2022 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antavat Experiksen seniorikonsultit Pirjo Levänen, puh. 0400 238418, pirjo.levanen(at)fi.experis.com ja Henrik Grönqvist, puh. 050 369 9464, henrik.gronqvist(at)fi.experis.com.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Työn kuvaus