Service Desk Agent, vak, Experis Digital Workspace

Service Desk, vakituinen, Experis Digital Workspace, Helsinki tai Jyväskylä

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin ja suorahakuun sekä IT-alueen asiantuntijatehtäviin, projektiratkaisuihin ja kokonaisvaltaisiin palveluratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Experis Digital Workspace on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Suomessa tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Autamme asiakkaitamme tuottamaan skaalautuvia, korkealaatuisia palveluita heidän omille asiakkailleen ja loppukäyttäjilleen. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan sekä paikallisia että kansainvälisiä asiakkaita.

Haemme kahta (2) aktiivista, tarkkaa ja motivoitunutta Service Desk agentia Service Deskiin Helsinkiin tai Jyväskylään.

Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. Tarjoamme sinulle hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet laajentuvassa ja kansainvälisessä IT-Sourcing yrityksessä.

Työsuhde on vakituinen ja kyseessä on vuorotyö. Säännöllinen työaika on 37,5 tuntia/viikko. Työt alkavat mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Ketä etsimme

Tarjoamme yritysasiakkaillemme monipuolisia IT-palveluita. Service Desk Agentina vastaanotat asiakkaidemme yhteydenottoja koskien erilaisia IT-asioita. Työskentelet aktiivisesti käsitellen ja ratkoen niitä ja luot mahdollisesti jatkotikettejä aiheesta.

Työsi on erittäin monipuolista ja vaihtelevaa eikä yksikään Service Desk -yhteydenotto ole samanlainen. Työskentelet pääasiassa suomeksi ja viikoittain myös englanniksi.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. datanomi tai IT-tradenomi) tai olet hankkinut IT-osaamista harrastuneisuuden kautta. Sinulla on monipuolinen ja hyvä tekninen osaaminen ja olet kenties työskennellyt jo aiemmin IT-tuessa tai mahdollisesti erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä. Hallitset Microsoftin työympäristön ja tunnet eri järjestelmiä (esim. Active Directory, Microsoft Office 365 ja Windows 10).

Sinä olet

Olet palveluhenkinen ja sinulla on todellinen halu auttaa asiakkaitamme IT-asioissa. Odotamme sinulta loistavaa asiakaspalveluhenkisyyttä. Nautit ongelmien ratkomisesta ja ajattelet loogisesti. Osaat reagoida muuttuvissa tilanteissa ja olet kykeneväinen priorisoimaan myös aikataulupaineiden alla. Omaksut nopeasti uutta tietoa ja otat taidot haltuun. Haluat kehittyä omassa työssäsi ja jakaa myös osaamista tiimisi kanssa.

Tiimi

Työskentelet itsenäisesti, mutta ympärilläsi on koko ajan samaa työtä tekevä mukava ja osaava tiimi. Meitä on jo lähes 30 osaajaa ja olemme aina valmiita auttamaan kaveria ja jakamaan vinkkejä sekä tietoa. Tiimillä on yhteinen Teams-kanava aktiivisessa käytössä ja keskustelu käy siellä vilkkaana - aina saat vastauksen kysymykseen.

Mitä saat meiltä

Experis Digital Workspacessa vastaamme asiakkaidemme etä- ja lähituen haasteisiin, mutta valmistaudumme myös huomisen tuomiin pulmiin kehittämällä jatkuvasti uutta. Kanssamme pääset luomaan uusia toimintatapoja ja työskentelemään monipuolisten työtehtävien ääressä. Tueksesi saat esihenkilösi ja lähitiimin lisäksi kansainvälisen asiantuntijaverkoston. Tukitoimintomme kattavat laajan asiakasvalikoiman ja erilaisia ympäristöjä, joten Service Desk Agentin rooli tarjoaa sinulle huikean mahdollisuuden kasvattaa myös omaa osaamistasi.

Hae mukaan

Hae tehtävää 21.7.2021 mennessä rekisteröitymällä sivulle www.manpower.fi ja lähettämällä hakemuksesi ja CV:si sekä palkkatoiveesi. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana, joten hae tehtävää mahdollisimman pian!

Tehtävään valittavalle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Experis Digital Workspace tunnettiin aiemmin Proserviana, joten löydät sivumme vielä hetken osoitteessa www.proservia.fi.

Hae sinäkin meille mahtavaan ja osaavaan tiimiin!

Proservia on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Skaalautuvien palveluiden lisäksi kehitämme uusia innovatiivisia ratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme sekä heidän loppukäyttäjiensä arkea. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan paikallisia ja kansainvälisiä asiakkaita. Vuosittain tuemme Suomessa yli 150 000 loppukäyttäjää käsittelemällä saman määrän palvelupyyntöjä. www.proservia.fi

Työn kuvaus