Service Desk, Experis Digital Workspace, Esbo

SERVICE DESK AGENT (Esbo)


I denna uppgift kommer du att vara en del av vår internationella Service Desk. Arbetsdagen omfattar att ta emot, bearbeta och finna lösningar till våra kunders tekniska frågor. Kontakterna kommer in via telefon och e-post. Uppdragen sträcker sig från snabba lösenords byten till utmanande programvaru stödfunktioner.


Vem söker vi?
Du är ivrig att hjälpa slutanvändare med tekniska problem och frågor. Om du inte har lösningar till alla tekniska frågor får du skolning av oss. Av dig förväntas att du är kunnig i tekniska frågor och genuint intresserad av att lära dig mera. Vi kräver alltså inte tidigare erfarenhet i motsvarade uppgifter inom IT stöd eller kundbetjäning. Det är dock ett stort plus. Vardagen är emellan hektisk, du måste kunna hantera tillfälligt snabbt tidschema och kunna prioritera ditt eget arbetande.


För att lyckas i uppgiften krävs särskilt:
- Entusiastiskt samarbete i kundgränssnitt
- Bra muntliga och skriftliga språkkunskaper på finska, svenska och engelska


Vad får du av oss?
I Experis DWS har vi lösningar för våra kunders nutida utmaningar, inom distans och lokala stöd funktioner, vi förbereder oss också för morgondagens kommande problem genom att utveckla oss hela tiden. Nu har också du ett fint tillfälle att hoppa med! Med oss får du en chans att utveckla nya handlingssätt. Som stöd får du en förman och ett fint team samt ett brett nätverk av experter. Vår stödfunktion innehåller ett grundligt sortiment av program och system, Service Desk agentrollen erbjuder dig alltså en möjlighet att också utveckla ditt eget kunnande. Läs mera om oss och vad vi gör på adressen www.proservia.fi
Arbetet börjar snarast möjligt och en grundläggande skolning utförs i början av arbetet. Arbetskontraktet är för tillfälligt, tre månader. Förlängning är även möjlig. Arbetsturerna är mellan 8 och 17.


Sök redan idag!
Sök jobbet senast 21.10.2021 genom att registrera dig på www.manpower.fi och skicka oss din ansökan, CV samt löneanspråk.

Experis Digital Workspace är en division inom ManpowerGroup-koncernen som producerar IT-slutanvändar stödtjänster. I Finland producerar vi Service Desk, Onsite och Livscykel tjänster nationellt med hjälp av 200 experter. Över de här skalbara och kvalitativa tjänsterna, skapar vi ytterligare även nya innovativa lösningar som underlättar våra kunders arbete och slutanvändarnas vardag. Tackvare vår globala organisation kan vi stöda lokala och globala kunder. I Finland stöder vi, årligen 150 000 slutanvändare och löser lika många serviceärenden. Med vårt omfattande och dynamiska utbud av tjänster kan vi erbjuda intressanta karriärmöjligheter och dra nytta av våra anställdas styrkor.
www.proservia.fi
För att säkerställa att våra kunders arbetstid inte används kring tekniska problem och att de kan fokusera på sin kärnkompetens, stärker vi nu vår service med en entusiastisk Service Desk agent.

Työn kuvaus