Viestinnän kehittäjä

Antell tarjoaa herkullisia makunautintoja noin sadassa ravintolassa ja kahvilassa ympäri Suomen. Meille antellilaisille hyvä maku on kaikki kaikessa - jo vuodesta 1880 saakka. Olemme oma-aloitteisten ammattilaisten työyhteisö, jonka tekemisen lähtökohtana on vahvat toimintaamme arjessa ohjaavat arvot: maku, välittäminen, ratkaisukeskeisyys ja innostuneisuus. Perheyrityksemme palveluksessa työskentelee yli 500 osaavaa ammattilaista, ja liikevaihtomme vuonna 2018 oli 49,4 MEUR.

VIESTINNÄN KEHITTÄJÄ

Tule uudeksi antellilaiseksi pääkonttorillemme Ouluun tai pääkaupunkiseudun aluetoimistoomme Vantaalle. Viestinnän kehittäjä vastaa yhtiön sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä ja viestinnän kehittämisestä. Tärkein tehtäväsi, yhdessä tiimin kanssa, on kasvattaa Antellin tunnettuutta houkuttelevana työnantajana ja laadukkaimpana henkilöstöravintola-alan toimijana Suomessa.

Antellilla on paljon hienoja tarinoita kerrottavana. Etsimme viestinnän kehittäjän tehtävään henkilöä, joka ymmärtää liiketoimintaa eri kohderyhmien kannalta ja on kiinnostunut niin b2b-asiakkaan, kuluttaja-asiakkaan kuin työntekijän näkökulmasta. Viestintä on sinulle sekä kaupallista vaikuttamista että luova temmellyskenttä. Tehtävä on uusi, joten pääset tekemään itsesi näköistä roolia ja vaikuttamaan Antellin brändin kehittämiseen. Viestinnän kehittäjä raportoi kaupalliselle johtajalle.

Vastuullesi kuuluvat seuraavat tehtävät:

  • Antell.fi -verkkosivuston ja sosiaalisen median kanavien kehittäminen ja sisällöntuotanto
  • Antellin intranetin kehittäminen, sisällöntuotannon koordinointi
  • Sisällöntuotanto erityisesti markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin
  • Mediaviestintä

Jotta onnistut mahdollisimman hyvin tehtävässäsi, tulee sinulla olla seuraavaa osaamista ja kokemusta:

  • Työkokemusta ja näyttöjä viestinnän kehittämiseen liittyvistä tehtävistä
  • Ymmärrys b2b-asiakkaiden ja kuluttajien eroista viestinnässä
  • Sujuva tekstintuottokyky liiketoiminnan vaatimiin sisältöihin
  • Yhteistyökumppaneiden koordinointi
  • Sosiaalisen median alustat, WordPress
  • Digimarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin koordinointi
  • Soveltuva korkeakoulututkinto kuten esimerkiksi KTM tai FM

Jätä ansioluettelosi ja hakemuskirjeesi Hae tehtävää -painikkeen kautta 10.2.2020 mennessä. Laitathan mukaan myös palkkatoiveesi sekä tiedon siitä, kummalla paikkakunnalla haluaisit työskennellä. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Consultant Tea Laamanen, 0400 - 219 229 tai tea.laamanen(at)fi.experis.com.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Työn kuvaus